fbpx
Hvordan når din bog ud til læserne?

Som forlag er der rigtig mange aftaler mellem parter, der skal etableres. Vi er lige nu i gang med at […]

Mangler du økonomien til at udleve forfatterdrømmen?

Fonde giver gode muligheder for dig, der har interesse i at finansiere din egen udgivelse. Hvorfor betale for sin egen […]

Dét skal du være opmærksom på, når du vælger forlag

1. Det handler ikke kun om pengeEt godt match mellem forfatter og forlag handler lige så meget om kemi som […]

10 (gode) spørgsmål til redaktøren

På forlaget får vi rigtig mange gode spørgsmål, men også rigtig mange af de samme spørgsmål. Det er klart, for […]

𝗨𝗱𝗴𝗶𝘃 𝗲𝗻 𝗯𝗼𝗴 𝗼𝗴 𝘀𝘁𝘆𝗿𝗸 𝗱𝗶𝗻 𝘃𝗶𝗿𝗸𝘀𝗼𝗺𝗵𝗲𝗱𝘀 𝗯𝗿𝗮𝗻𝗱

Der er så mange gode grunde til at udgive en bog! Har du en virksomhed inden for et særligt område? […]

Er det i år, du endelig udgiver dit værk?

Går du med en drøm om at få udgivet de sirligt skrevne ord, som du har gemt væk i skuffen […]

Det er god stil at citere korrekt

Når du citerer kilder eller refererer til andre værker, er der ganske klare og simple regler for hvad man bør […]

Et værk eller et foto?

Hvad er forskellen på fotografiske værker og fotografiske billeder? Når vi udgiver en bog med billeder, skal man på forhånd […]

Har du brug for redaktionel sparring?

Redaktionel sparring Er du færdig med første manuskriptudkast til din bog? Eller har du brug for sparring til at komme […]

Hvordan pitcher du bedst dit værk i et følgebrev til et forlag?

Følgebrevet, du sender til et forlag sammen med dit manuskript, er et vigtigt led i at få antaget dit værk. […]

Professionelle forlagsydelser,
der gør en forskel

Din professionelle partner - fra idé til udgivelse

Skal du have formidlet et særligt emne? Så kan en håndbog være vejen frem

Har I værdifuld viden, I ønsker at formidle til jeres kunder eller målgruppe i forbindelse med jeres e-mail-markedsføring, loyalitetsprogrammer eller SoMe-management? Måske har I et komplekst produkt, der fortjener en udførlig og velproduceret guide – både for at I fremstår professionelle i jeres after sales-service, men også for at lette jeres egen supportenhed. Når I giver en god og velformuleret introduktion til produktet uden misforståelser, så mindsker I samtidig fejl. 

En håndbog eller manual kan have mange forskellige formål og udformninger. Vi hjælper jer gerne med at finde ud af, hvad der passer bedst til jeres situation. 

Se eksempler

Den rette opsætning af bogen gør,
at dit værk kan endnu mere. 

I de fleste brancher vil det på et tidspunkt give mening at dele ud af sin erfaring og viden. Ofte har I som virksomhed en helt særlig knowhow om jeres branche eller jeres unikke produkter og services. Den viden giver mening at dele med både jeres eksisterende og potentielle kunder. Med en håndbog kan I etablere jer som thought leader på jeres felt, og med det værdiskabende indhold, en håndbog giver læseren, vil I have bedre muligheder for at være top-of-mind, når der skal vælges samarbejdspartner. 

Når vi udarbejder en håndbog i samarbejde med dig, sikrer vi os altid:

✔ at jeres brandidentitet skinner igennem på den rigtige måde
✔ professionel grafisk opsætning, så den fremstår knivskarp og fejlfri
✔ god vejledning og redaktionel sparring
✔ flere gennemlæsninger og korrekturrunder
✔ professionel udarbejdelse af nødvendige tabeller, modeller, grafer mv. 

Kontakt os gerne for et individuelt og uforpligtende tilbud på din opgave. 

Kontakt os
crosstext-align-left
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram