fbpx
Hvordan når din bog ud til læserne?

Som forlag er der rigtig mange aftaler mellem parter, der skal etableres. Vi er lige nu i gang med at […]

Mangler du økonomien til at udleve forfatterdrømmen?

Fonde giver gode muligheder for dig, der har interesse i at finansiere din egen udgivelse. Hvorfor betale for sin egen […]

Dét skal du være opmærksom på, når du vælger forlag

1. Det handler ikke kun om pengeEt godt match mellem forfatter og forlag handler lige så meget om kemi som […]

10 (gode) spørgsmål til redaktøren

På forlaget får vi rigtig mange gode spørgsmål, men også rigtig mange af de samme spørgsmål. Det er klart, for […]

𝗨𝗱𝗴𝗶𝘃 𝗲𝗻 𝗯𝗼𝗴 𝗼𝗴 𝘀𝘁𝘆𝗿𝗸 𝗱𝗶𝗻 𝘃𝗶𝗿𝗸𝘀𝗼𝗺𝗵𝗲𝗱𝘀 𝗯𝗿𝗮𝗻𝗱

Der er så mange gode grunde til at udgive en bog! Har du en virksomhed inden for et særligt område? […]

Er det i år, du endelig udgiver dit værk?

Går du med en drøm om at få udgivet de sirligt skrevne ord, som du har gemt væk i skuffen […]

Det er god stil at citere korrekt

Når du citerer kilder eller refererer til andre værker, er der ganske klare og simple regler for hvad man bør […]

Et værk eller et foto?

Hvad er forskellen på fotografiske værker og fotografiske billeder? Når vi udgiver en bog med billeder, skal man på forhånd […]

Har du brug for redaktionel sparring?

Redaktionel sparring Er du færdig med første manuskriptudkast til din bog? Eller har du brug for sparring til at komme […]

Hvordan pitcher du bedst dit værk i et følgebrev til et forlag?

Følgebrevet, du sender til et forlag sammen med dit manuskript, er et vigtigt led i at få antaget dit værk. […]

Professionelle forlagsydelser,
der gør en forskel

Din professionelle partner - fra idé til udgivelse

Udgiv en bog og styrk din virksomheds brand 

Positioner dig på markedet ved at udgive en bog. Bøger kan nemlig noget, andre medier ikke kan, og sender et professionelt, dedikeret signal til omgivelserne. Hos HISTORIA har vi samarbejdet med flere forskellige virksomheder omkring deres bogudgivelser. Vi er specialiserede i at stille skarpt på behov og ønsker, projektere bogkoncepter og videreudvikle på ideer. Med mere end 10 års erfaring i forlagsbranchen bidrager vi med alt det, vi ved, og vi går ikke på kompromis med hverken vores professionalisme eller kvaliteten af slutproduktet.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud

Bogen er ikke last century, den kan faktisk
skabe vækst i  din forretning. 

Selvom vi lever i en digitaliseret verden, er bogen på ingen måde på vej ud. Bogen er et nærværende medie, der sender nogle helt særlige signaler; og det kan du også udnytte til din virksomheds fordel. Særligt i forhold til image og marketing kan en bogudgivelse forbedre jeres brand og understøtte jeres indsats. Ved at skrive en bog, kan I markere jer som thought leader inden for jeres felt, og I kan formidle jeres know-how gennem et af de mest dedikerede medier, der findes. 

Når vi starter et bogprojekt sammen med en virksomhed, stiller vi altid skarpt på den enkelte virksomheds behov og mål med udgivelsen. Der findes mange forskellige bogtyper, som giver mening at arbejde med i erhvervsmæssig sammenhæng. En af de hyppigste er den klassiske håndbog, hvori I kan gøre jeres kunder klogere på jeres produkter eller ydelser, og I kan dele jeres allerbedste tips og tricks. En sådan bog kan foræres til værdifulde samarbejdspartnere eller sælges i forbindelse med foredrag eller messer og fungerer fremragende som et visitkort, man virkelig husker. Den kan også bruges i markedsføringssammenhæng og f.eks. downloades som e-bog. En anden klassisk virksomhedsudgivelse er jubilæumsbogen eller et eksklusivt værk om organisationens historie i en særlig anledning, der ofte gives til medarbejderne eller samarbejdspartere, og som styrker virksomhedens brand.

Hvilken bogform, der passer til netop din virksomhed, afhænger af mange ting. Vi tager naturligvis gerne en uforpligtende snak med dig om mulighederne. 

KONTAKT OS
crosstext-align-left
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram